Майстер-клас «Модернізація методичної роботи в контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до реалізації якісної безпечної здоров'язбережної освіти»
17 лютого 2023
року відбувся майстер-клас для педагогічних працівників соціальної та здоров’язбережувальної освітньої
галузі (учителі предметів «Я досліджую світ», «Здоров’я, безпека та добробут»,
«Основи здоров’я», які впроваджують здоров’язбережувальні превентивні проєкти, учителі
предметів морального спрямування; керівники (заступники керівників) базових закладів освіти) на тему: «Модернізація методичної роботи в
контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до
реалізації якісної безпечної здоров’язбережної освіти». Мета програми: окреслити основні
напрями діяльності педагогічних працівників соціальної та
здоров’язбережувальної освітньої галузі в умовах реалізації концепції «Нова
українська школа» щодо модернізації методичної роботи в
контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до реалізації
якісної безпечної здоров’язбережної освіти» (керівники – Тетяна ЖЕЛЄЗНОВА, Світлана БАРСУКОВА).
Захід здійснювався у форматі онлайн на
платформі для проведення науково-методичних заходів комунального закладу
«Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені
Василя Сухомлинського».
Метою майстер-класу було окреслити основні напрями діяльності педагогічних працівників соціальної та
здоров’язбережувальної освітньої галузі в умовах реалізації концепції «Нова
українська школа» щодо модернізації методичної роботи в
контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до
реалізації якісної безпечної здоров’язбережної освіти».
Учасники заходу ознайомилися із
системним підходом до формування соціальної і громадянської компетентностей у
дітей та батьків шляхом упровадження програми «Культура добросусідства» в
закладах освіти Кіровоградської області (Валентина ТРУБІНА); реалізацією
компетентнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів для
формування соціальної і здоров’язбережної компетентності при впровадженні курсу «Вчимося жити разом» (Світлана
БАРСУКОВА); прийомами формування предметних компетентностей на уроках «Етики»
(Ольга ВОЛОШИНА).
Під час заходу опрацювали цифрові компетентності
педагога соціальної та здоров’язбережувальної галузі як ключовий
пріоритет: «Урок як виклик – бери і
роби!» (Тетяна ЖЕЛЄЗНОВА).
Разом
до Перемоги! Віримо в ЗСУ! Усе буде УКРАЇНА!
Немає коментарів:
Дописати коментар