середа, 22 лютого 2023 р.

 Майстер-клас «Модернізація методичної роботи в контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до реалізації якісної безпечної здоров'язбережної освіти»

    17 лютого 2023 року відбувся майстер-клас для педагогічних працівників соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі (учителі предметів «Я досліджую світ», «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи здоров’я», які впроваджують здоров’язбережувальні превентивні проєкти, учителі предметів морального спрямування; керівники (заступники керівників)  базових закладів освіти) на тему: «Модернізація методичної роботи в контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до реалізації якісної безпечної здоров’язбережної освіти». Мета програми:  окреслити основні напрями діяльності педагогічних працівників соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» щодо модернізації методичної роботи в контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до реалізації якісної безпечної здоров’язбережної освіти» (керівники – Тетяна ЖЕЛЄЗНОВА, Світлана БАРСУКОВА).
    Захід здійснювався у форматі онлайн на платформі для проведення науково-методичних заходів комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».
    Метою майстер-класу було окреслити основні напрями діяльності педагогічних працівників соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» щодо модернізації методичної роботи в контексті суспільних трансформацій та забезпечення рівного доступу до реалізації якісної безпечної здоров’язбережної освіти».
    Учасники заходу ознайомилися із системним підходом до формування соціальної і громадянської компетентностей у дітей та батьків шляхом упровадження програми «Культура добросусідства» в закладах освіти Кіровоградської області (Валентина ТРУБІНА); реалізацією компетентнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів для формування соціальної і здоров’язбережної компетентності при впровадженні   курсу «Вчимося жити разом» (Світлана БАРСУКОВА); прийомами формування предметних компетентностей на уроках «Етики» (Ольга ВОЛОШИНА).
    Під час заходу опрацювали цифрові компетентності педагога соціальної та здоров’язбережувальної галузі як ключовий пріоритет:  «Урок як виклик – бери і роби!» (Тетяна ЖЕЛЄЗНОВА).
    Разом до Перемоги! Віримо в ЗСУ! Усе буде УКРАЇНА!


Немає коментарів:

Дописати коментар