вівторок, 14 лютого 2023 р.

Розвиток професійних компетентностей керівників хореографічних гуртків, колективів та вчителів хореографії закладів освіти

У період з 20 лютого по 03 березня 2023 року відбудеться навчання за програмою підвищення кваліфікації «Розвиток професійних компетентностей керівників хореографічних гуртків, колективів та вчителів хореографії закладів освіти» (керівник навчання – Юлія Федорова, керівник групи – Сергій Пляка). Навчання буде здійснюватися у форматі онлайн.


Початок занять щодня о 8:30 на платформі для проведення відеоконференцій Google Meet https://meet.google.com/vbg-kien-zut.

Окрім лекційно-практичних занять, наприкінці навчання 01.03 відбудеться конференція з обміну досвідом і 02.03 захист випускних робіт (індивідуальних чи колективних проєктів) здобувачів освіти.

Увага! Для ефективної роботи в умовах аварійних відключень електроенергії здобувачам освіти, які навчаються за програмою підвищення кваліфікації, необхідно мати власний обліковий запис Google та приєднатися до віртуального класу https://classroom.google.com/c/NTkyNTg3MjU4MzYx?cjc=u5mxhxt.

Орієнтовні теми випускних творчих робіт, 
індивідуальних та колективних проєктів для здобувачів освіти 
  1. Формування ціннісних ставлень у вихованців хореографічного колективу.
  2. Розвиток і популяризація української культури в Європі під час військового стану.
  3. Робота хореографічних колективів в умовах воєнного стану. 
  4. Волонтерські та культурологічні проєкти у роботі керівника хореографічного колективу, гуртка.
  5. Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи хореографічного колективу.
  6. Розвиток творчої компетентності вихованців хореографічного колективу в умовах Нової української школи.
  7. Шляхи формування культурологічної компетентності у вихованців хореографічних гуртків, колективів.
  8. Становлення та розвиток виховного середовища дитячого хореографічного колективу як основа формування системи цінностей особистості.
  9. Формування ціннісного ставлення до здоров’я засобами хореографічного мистецтва.
  10. Творчо-постановчий процес в дитячому хореографічному колективі.
  11. Розвиток акторської майстерності вихованців хореографічного колективу.
  12. Розвиток художнього творчого мислення особистості в умовах хореографічного гуртка, колективу.
  13. Партнерська взаємодія соціальних інституцій та хореографічного колективу (гуртка) у формуванні ціннісних орієнтацій школярів.
  14. Сучасні технології «педагогіки партнерства» хореографічного колективу (гуртка) в умовах Нової української школи.
  15. Використання потенціалу Інтернет-ресурсу у формуванні ціннісних орієнтацій вихованців хореографічного колективу (гуртка).
  16. Проєктування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку особистості в умовах хореографічного колективу.
  17. Творче впровадження педагогічних ідей Василя Сухомлинського у практику роботи керівника хореографічного колективу.
  18. Технологія організації театрально-хореографічних свят та мистецьких акцій.
  19. Використання методу проєктів у практиці роботи керівника хореографічного колективу (гуртка).
  20. Соціальні та творчі проєкти в системі роботи хореографічного колективу, гуртка.
  21. Танцювальний «Майдан’s» як сучасна форма розвитку обдарованості дитини та формування її ціннісних орієнтацій. 
ВАЖЛИВО!

У випадку якщо до початку навчальних занять або під час їх проведення лунатиме сигнал «Повітряна тривога», учасники освітнього процесу мають перервати навчання та перейти у найближчі укриття для захисту життя та здоров’я. Після оголошення відбою повітряної тривоги здобувачі освіти повертаються до навчання згідно розкладу занять.

Немає коментарів:

Дописати коментар