У період з 20 лютого по 03 березня 2023 року відбудеться навчання за програмою підвищення кваліфікації «Розвиток професійних компетентностей керівників хореографічних гуртків, колективів та вчителів хореографії закладів освіти» (керівник навчання – Юлія Федорова, керівник групи – Сергій Пляка). Навчання буде здійснюватися у форматі онлайн.
Початок занять щодня о 8:30 на платформі для проведення відеоконференцій Google Meet https://meet.google.com/vbg-kien-zut.
Окрім лекційно-практичних занять, наприкінці навчання 01.03 відбудеться конференція з обміну досвідом і 02.03 захист випускних робіт (індивідуальних чи колективних проєктів) здобувачів освіти.
Увага! Для ефективної роботи в умовах аварійних відключень електроенергії здобувачам освіти, які навчаються за програмою підвищення кваліфікації, необхідно мати власний обліковий запис Google та приєднатися до віртуального класу https://classroom.google.com/c/NTkyNTg3MjU4MzYx?cjc=u5mxhxt.
Орієнтовні теми випускних творчих робіт,
індивідуальних та колективних проєктів для здобувачів освіти
- Формування ціннісних ставлень у вихованців хореографічного колективу.
- Розвиток і популяризація української культури в Європі під час військового стану.
- Робота хореографічних колективів в умовах воєнного стану.
- Волонтерські та культурологічні проєкти у роботі керівника хореографічного колективу, гуртка.
- Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи хореографічного колективу.
- Розвиток творчої компетентності вихованців хореографічного колективу в умовах Нової української школи.
- Шляхи формування культурологічної компетентності у вихованців хореографічних гуртків, колективів.
- Становлення та розвиток виховного середовища дитячого хореографічного колективу як основа формування системи цінностей особистості.
- Формування ціннісного ставлення до здоров’я засобами хореографічного мистецтва.
- Творчо-постановчий процес в дитячому хореографічному колективі.
- Розвиток акторської майстерності вихованців хореографічного колективу.
- Розвиток художнього творчого мислення особистості в умовах хореографічного гуртка, колективу.
- Партнерська взаємодія соціальних інституцій та хореографічного колективу (гуртка) у формуванні ціннісних орієнтацій школярів.
- Сучасні технології «педагогіки партнерства» хореографічного колективу (гуртка) в умовах Нової української школи.
- Використання потенціалу Інтернет-ресурсу у формуванні ціннісних орієнтацій вихованців хореографічного колективу (гуртка).
- Проєктування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку особистості в умовах хореографічного колективу.
- Творче впровадження педагогічних ідей Василя Сухомлинського у практику роботи керівника хореографічного колективу.
- Технологія організації театрально-хореографічних свят та мистецьких акцій.
- Використання методу проєктів у практиці роботи керівника хореографічного колективу (гуртка).
- Соціальні та творчі проєкти в системі роботи хореографічного колективу, гуртка.
- Танцювальний «Майдан’s» як сучасна форма розвитку обдарованості дитини та формування її ціннісних орієнтацій.
ВАЖЛИВО!
У випадку якщо до початку навчальних занять або під час їх проведення лунатиме сигнал «Повітряна тривога», учасники освітнього процесу мають перервати навчання та перейти у найближчі укриття для захисту життя та здоров’я. Після оголошення відбою повітряної тривоги здобувачі освіти повертаються до навчання згідно розкладу занять.
Немає коментарів:
Дописати коментар